PDA

View Full Version : L46 Pleco's



shooter50014
11-25-2007, 04:08 AM
I found someone who is selling L46 just not for sure if these are true L46. maybe it cause they are so small but they dont seem to have enough white. If they are a true L46 I found a great price. any help would be great. thanks!

http://i217.photobucket.com/albums/cc295/shooter50014/Zebrapleco.jpg

Rinko
11-25-2007, 10:29 AM
Here is DSM? There's only one guy here in DSM that I know that has some breeding. Don't know if he has any for sale though.

mbovinet
11-25-2007, 10:31 AM
I'd love to get my hands on some of those!!

mpp
11-25-2007, 11:24 AM
They sure don't look like L46 to me. Here's a link to compare them with (http://www.planetcatfish.com/catelog/species.php?species_id=168)


check out the fry development pic Here (http://www.planetcatfish.com/catelog/image.php?image_id=1749)
mike

mbovinet
11-25-2007, 12:04 PM
The pic to me is pretty small. Reguardless, lmao....I'd love to get my hands on the real deal!!!

AQUA58
02-20-2009, 06:25 PM
They look like L046 to me but a bigger pic would be nice to make sure.

palewhiteguy
02-20-2009, 07:05 PM
Looks like a possibility to me. Depending on how good your price is I'd give it a shot, in fact if you do decide to get some shoot me a pm if you don't buy them all.
:)

palewhiteguy
02-25-2009, 08:05 PM
sorry for the double post, but these are on craigslist now. Did anyone find out anything???

mpp
02-25-2009, 08:12 PM
which city Shawn? I didn't see it in Omaha's
mike

palewhiteguy
02-25-2009, 08:15 PM
http://omaha.craigslist.org/pet/1050605687.html

mpp
02-25-2009, 08:18 PM
Thanks Shawn,
I sent an email. We'll see what happens.
mike

palewhiteguy
02-25-2009, 08:22 PM
I'd be surprised, but stranger things have happened I guess. Mike I have to be out for awhile. Should you be fortunate enough to broker a deal, count me in for 12.
Thanks

mpp
02-25-2009, 08:23 PM
I'll see what I can do
mike

2cool
02-25-2009, 08:24 PM
I wrote him as well I will be there in the morning if it is true

cichfreak
02-25-2009, 08:24 PM
I have also messaged him ill let you know if I hear anything.

mpp
02-25-2009, 08:30 PM
Dude, I'd take a vacation day to score a deal like that! We'll see. At least I know the picture is of the real McCoy, unlike the earlier pics of a different variety.

Outstanding Jeremey,
I will let you know likewise. Poor guy's/girl's inbox is probably full now. LOL
mike

palewhiteguy
02-25-2009, 08:33 PM
Yep, will include whoever wants in from here if I get picked.

EddieZachary
02-25-2009, 08:34 PM
I sent an email to him a few minutes after his post.... still havent heard anything.

cichfreak
02-25-2009, 08:34 PM
Yep, will include whoever wants in from here if I get picked.

Same here.

Evan thought its prob a fake im tempted to knock on every door in CB for that deal haha

EddieZachary
02-25-2009, 08:37 PM
Jeremy, you can start at my house, I will take the left side of the street, you take the right! I am thinking its a hoax, but you never know.

2cool
02-25-2009, 08:39 PM
I say who ever gets them let everyone in on them I want 6 or 8 so and If I get I will let you guys know

cichfreak
02-25-2009, 08:39 PM
Yeah me to but if you hear anything Pete let me know ill do the same for the rest of you on here. All I need is 6-8 enough to hopefully get some breeding in the future haha. Plan on buying these in the future anyways but what a score if I could get them 400 less than advertized. Maybe im dreaming some one pinch me.

cichfreak
02-25-2009, 08:41 PM
2cool ill defintly let you all know. If I get a email ill go get them all and sale them to you guys for $20 each like I said I just want 6-8. then we can race to see who gets them breeding first haha

2cool
02-25-2009, 08:41 PM
I figure 800$ for the lot is cheaper than a trio Let us know who gets the deal of a lifetime

cichfreak
02-25-2009, 08:43 PM
Im guesing no one will but cant hurt to try.

Im also guesing this is the hottest thread in any fish forum right now haha

EddieZachary
02-25-2009, 08:44 PM
Too bad the person isnt an MCA member and would bap some for us!

I never did see Stuarts. :D These might be the same ones.

Those are absolutely beautiful plecos.... lets all hope one of us gets a call!

cichfreak
02-25-2009, 08:47 PM
If it is real he probably will think something is up with everyone wanting them and look into find out they sale for a lot more and not contact anyone and re post them for a lot higher haha That would be my luck if it were real.

EddieZachary
02-25-2009, 08:49 PM
Or, oops forgot that last 0... lets fix that from $20 to $200

Either way, its nice to dream!

cichfreak
02-25-2009, 08:51 PM
alright who flagged it? looks to have been removed
:cry:

palewhiteguy
02-25-2009, 08:53 PM
Mike, or whoever, what variant was posted here?

EddieZachary
02-25-2009, 08:54 PM
He/she may have removed it due to too many emails lol

I keep making sure that my kids are not tieing up the phone just in case :D

mpp
02-25-2009, 08:58 PM
Ad looks like it was taken down. Search won't produce a hit anymore even cutting and pasting the exact wording in. Not sure, but it was kinda fun for a while
mike

mpp
02-25-2009, 09:01 PM
It was the real deal. L46 from the pics.
mike

mpp
02-25-2009, 09:02 PM
Now those pics could have come from anywhere though. Like Jeremey said earlier... pinch me. Well, I think we got pinched.
mike

EddieZachary
02-25-2009, 09:04 PM
Anyone interested in some albino BN fry? Just doesn't sound exciting after all the L046 chat. :D

mpp
02-25-2009, 09:04 PM
LOL ROFL, or how about some regular old longfin BN? You're a riot Pete!
mike

cichfreak
02-25-2009, 09:08 PM
Speaking of that Pete I have had them plecos breed 3 times since I got them from think I need to seprate them I am running out of room for fry haha. I was thinking of setting up a 100 gallon tub I have out side in the sun once summer comes and let the bn's grow up in there and have java moss spread like wildfire in it

EddieZachary
02-25-2009, 09:12 PM
Glad to hear they are treating you well! Sounds like the ones Sara got too have been breeding for her. So far, every adult pair I have put together have bred for me within 2 weeks. I might put my brown longfin back with my albino male with longfin gene. The last time they spawned they were all brown but half of them were longfins. Just wanted to give them a break for awhile. I know I would hate to be... nevermind, I wouldn't hate it.

mpp
02-25-2009, 09:12 PM
That sounds like a good idea Jeremey. Make sure to have some netting over it though so the birds don't come for dinner.
mike

cichfreak
02-25-2009, 09:16 PM
That sounds like a good idea Jeremey. Make sure to have some netting over it though so the birds don't come for dinner.
mike

Thanks for the tip

Pete you want to barrow a pair of my Albino longfin and get them breeding for me haha

shooter50014
02-26-2009, 01:03 AM
WOW did I miss something? all kinds of post today!

EddieZachary
02-26-2009, 05:56 PM
Jeremy, sure I can do that! You sure you can part with them for 5 weeks. :D

mpp
02-26-2009, 06:53 PM
I know Doug. He's a fellow fish nut but I don't know if that was his ad on craigslist. Doug's been over here several times.
mike